top of page

کمپین حمایت از انسان باوران در معرض خطر


کمپین Humanists International برای حمایت از انسان باوران تحت آزار و اذیت، کمک مالی جمع آوری می کند.

Humanists International به عنوان پیکره جهانی عضویت، برای گروه های انسان باور و سکولار، در سال ۲۰۱۹ همانند سال گذشته، اقدام به راه اندازی کمپین حمایت از انسان باوران در معرض خطر ProtectHumanistAtRisk# نموده است.

این کمپین امروز، ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹، همزمان با روز جهانی انسان باوری آغاز به کار می کند.

گری مک للند، مدیر اجرایی Humanists International، می گوید: "درخواست کمک برای حفاظت از انسان باوران در معرض خطر، سرمایه ما را برای برخی از مهمترین بخش های کارمان، افزایش می دهد. به ویژه در مواردی که افراد به طور روزانه با ما در تماس هستند و نیاز به مشاوره و حمایت دارند و برخی مواقع، نیاز به امنیت یا جابجایی فوری دارند. تیم ما به طور پیوسته از انسان باوران و بیخدایان و آزاد اندیشانی که مورد آزار و اذیت قرار گرفتند، دفاع کرده است. همچنین در صورت لزوم از ادعاهای پناهندگی نیز حمایت میکند. در برخی مواقع کمک های مالی اضطراری به افرادی که در معرض خطر هستند ارایه میدهد."

"من، تمامی انسان باوران در سراسر جهان را ترغیب میکنم تا در صورت امکان، با کمک مالی و به اشتراک گذاشتن این کمپین از فعالیت های ما پشتیبانی کنند."

سال گذشته این کمپین فقط کمی بیش از 20 هزار پوند جمع آوری کرد.

همان گونه که در سایت کمپین میتوانید ملاحظه کنید کسانی که همواره با آنها در ارتباط میباشیم، انسان باورانی هستند که تحت تبعیض بوده و حتی برخی از طرف خانواده های خود تهدید میشوند. انسان باورانی که میخواهند در این رابطه صحبت کنند ولی از انتقام میترسند. و کسانی که حرف میزند ولی از طرف افراط گرایان به مرگ تهدید شده اند و به خاطر کفر گویی تحت پیگرد هستند.

Humanists International تلاش میکند تا این شرایط را تغییر دهد.

ما با ارایه مشاوره و یا پشتیبانی مستقیم از انسان باوران تحت خطر تایید شده در کشورهایی که این انسان باوران، تحت پیگرد قرار میگیرند یا با خشونت، حقوق بشر بنیادین آنها تهدید میشود، حمایت میکنم.

ما حقوق بشر را ترویج میکنیم، و مواردی که در آن انسان باوران تحت پیگرد یا آزار و اذیت قرار گرفته اند را، در شورای حقوق بشر سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی، برجسته میکنیم.

ما در زمینه تبعیض و شکنجه علیه افراد بدون مذهب، تحقیق و ثبت و نظارت می کنیم و نتایج آن را در گزارش آزادی اندیشه جدید، بررسی میکنیم.

و با حمایت سازمانهای عضو در سراسر جهان، ما جنبش انسان‌ باوری جهانی را متحد میکنیم که شامل فراهم کردن اطلاعات، به اشتراک گذاری بهترین عملکرد، فعالیت به عنوان مرکز و حمایت از شبکه انسان باوران در همه جا، میباشد.

شما میتوانید برای کمک از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

مقاله آینده

No posts published in this language yet
Once posts are published, you’ll see them here.
bottom of page